Pressemeddelelse 03/10-20

Rejsedetektor åbner kontor i Aarhus!
Efter lange overvejelser åbner internettjenesten Rejsedetektor.dk nu et fysisk kontor ved Åboulevarden i Aarhus C. Beslutningen kommer efter den øgede efterspørgsel på fysisk, nærværende vejledning ift. Rejsedestinationer og beslutninger fra hjemmesidens brugere.

”Det er helt fantastisk. Det største problem har faktisk været at finde et erhvervslokale med den rigtige størrelse og pris. Efter 1 års søgen har vi endelig fundet det, og vi glæder os utrolig meget til at byde vores kunder velkomne”
 – Anders Meincke, indehaver af Rejsedetektor

Hjemmesiden Rejsedetektor blev oprettet i foråret 2020, men var bl.a. offer for covid-19 der ramte rejseindustrien hårdt. Trods dette har virksomheden allerede formået at tiltrække et stort publikum pga. hjemmesidens enkelthed og virksomhedens gennemsigtighed. Lige nu tilbyder virksomheden rejseguide til de fleste af verdens kontinenter, og spørger man indehaveren, er der ikke nogen tegn på at deres udvikling bremser lige foreløbigt.

”Vi har siden vores lancering oplevet en hel fænomenal opbakning fra brugerne. Vi forsøger altid at vejlede i øjenhøjde og skrive indlæg der kan læses af alle”. – Anders Meincke

Herefter uddyber han også med hvad virksomhedens vision er, og fortsat vil være:

”For mig handler Rejsedetektor om at give folk så mange brugbare rejseguides med så lidt besvær som muligt. Siden formål har altid været, og vil fortsat være, at inspirere rejsende i hele Danmark” – Anders Meincke, indehaver af Rejsedetektor

Rejsedetektor får sin adresse på Åboulevarden 29 der ligger placeret lige midt i det centrale Aarhus.

”Amen, det er superfedt at få et fysisk kontor i stedet for at sidde derhjemme og skrive indlæg. Det giver virksomheden et forstærket DNA og en stærkere kultur”. – John, medarbejder hos RD

Kontoret forventes åbnet i slutningen af 2020 hvor der vil være velkomstceremoni med bobler og burgere fra den lokale burgerbar ”Burger Schack”. Kontorets åbningstider vil i ugedagene være fra 9-16, lørdag 9-12 og lukket om søndagen.